ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 990 Kč
skladem
naše cena 1 675 Kč
skladem
naše cena 950 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

E-shop

Objednání zboží: telefonicky, elektronickou poštou nebo prostřednictvím objednávkového formuláře.

Dodání: zboží je odesláno do 2 pracovních dnů od převzetí objednávky, je-li skladem. Při platbě na účet, po připsání částky.

Náklady na přepravu zboží koupeného prostřednictvím objednávkového formuláře hradí kupující.

Zásilky jsou přepravovány Českou poštou - zboží je odesláno "Balíkem do ruky"  nebo normálním balíkem do dvou dnů od uskutečnění objednávky. Pokud není zboží skladem, bude kupující o termínu dodání informován. Zboží je pak dodáno v co nejkratším možném termínu.

Balík do ruky : 155kč (doručení do druhého dne od odeslání).

Normální balík: 110kč

PŘI NÁKUPU NAD 3800KČ POŠTA ZDARMA!


Odeslání zboží na Slovensko:

Doprava je zajišťována prostřednictvím České pošty.

Při platbě dobírkou je poštovné 250kč.
Při platbě převodem je poštovné 200kč.

Záruka:

Záruka 24 měsíců od data prodeje se vztahuje  na veškeré nové zboží, není-li na výrobku uvedeno jinak.  Zboží, na kterém je vyznačena doba použitelnosti, končí záruka právě tento den. Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené jeho obvyklým používáním a na použitá sedla. Kratší životnost výrobku není považována za vadu a nelze ji reklamovat.

Reklamace, výměna, vrácení zboží:

Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu - konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek - týká se především krmiv). Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti sdělit vždy písemně a doporučeně, nebo osobně v provozovně prodávajícího, bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží a 14 dnů při zaslání poštou.
Místem pro uplatnění reklamace je prodejna rs-sedla ve Svojetíně. Kupující může uplatnit reklamaci osobně, nebo zasláním zboží k reklamaci přepravní službou na adresu Svojetín 27, 270 04 Hořesedly. 
Reklamaci je povinen kupující uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady, aby mohla být reklamace správně posouzena a vyřízena.
Dále je kupující povinen specifikovat, jakým způsobem se vada projevuje, a uvést volbu práva z odpovědnosti za vady, které uplatňuje. Jakmile kupující uplatní některé z práv odpovědnosti za vady zboží, např. právo na odstranění vady či slevu, je tímto projevem vázán a nemůže volbu uplatněného práva měnit, pokud se nedohodne s prodávajícím jinak.
Kupující je povinen prokázat, že jeho nárok na vyřízení reklamace je oprávněný, zejména že věc zakoupil u prodávajícího a kdy ji zakoupil. Zboží musí být nepoužité, kompletní, čisté a opatřené originálními visačkami. Přiložte prosím doklad o koupi. Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamované zboží kompletní a doloženo potřebnými doklady! V případě zaslání vadného zboží k reklamaci je kupující povinen předat zboží kompletní a ve vhodném obalovém materiálu, jež vyhovuje přepravním požadavkům dodaného zboží.. Prodejce není povinen přijmout k reklamaci zboží, nebude-li vhodně zabaleno a předáno s dodanými součástmi a příslušenstvím. Reklamované zboží bude přijato k reklamaci, jen jestliže je zboží řádně vyčištěné, vysušené a posouzení reklamace nebrání obecné zásady hygieny. Prodávající je povinen vyřešit reklamaci neodkladně, maximálně však do 30 dnů ode dne jejího obdržení.  Náklady hradí kupující.
Prodávající nepřebírá žádné nevyžádané zásilky na dobírku nebo na náklady prodávajícího!

- Pokud bude vrácené zboží poničené, opotřebované nebo částečně spotřebované, má prodávající nárok na náhradu škody od kupujícího.

- Náklady spojené s výměnou zboží hradí kupující.

- V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši.

- Pokud kupující není konečný spotřebitel (na dokladu při koupi je uvedeno jeho IČ),  právo na odstoupení od kupní smluvy kupujícímu nevzniká. Obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

 

Jezdecká sedla

Všechna zde nabízená sedla jsou bez vad neumožňující jejich užívání, jsou čištěná a ošetřená. Mají pouze známky běžného užívání. Případné nedostatky či komestické vady sedla jsou uvedeny u každého kusu a detailně nafoceny.

U každého sedla v jeho popisu je uvedena velikost komory a rozměr posedlí.

Vybrané sedlo zašlu Českou poštou či přepravní společností Geis na dobírku s dodáním do druhého dne. Přepravní náklady k Vám hradí prodávající. Po odeslání balíku budete informováni o čísle zásilky prostřednictvím elektronické pošty.

Po převzetí zásilky budete mít na vyzkoušení 24hodin (záleží na domluvě). Pokud nebude sedlo koni sedět, je po domluvě možné nepoškozené sedlo vrátit. V případě vrácení poštou ("Balíkem do ruky") : po převzetí a překontrolování sedla Vám bude částka za sedlo - poštovné (placené prodávajícím) zaslána zpět. Poštovné v případě vrácení hradí kupující. V případě osobního předání : do 7 kalendářních dnů. Při vrácení musí být sedlo nepoškozené!

Po předchozí domluvě mohu přijet přímo k Vám do stáje a vzít k vyzkoušení více sedel. Za kilometr si účtuji 4,50 Kč.

Osobní odběr je možný ve Svojetíně u Rakovníka. Lze dohodnout individuální podmínky vyzkoušení.

Po domluvě není problém zaslat sedlo na Slovensko - bez možností vrácení!

PRO INFORMACE O SEDLECH MĚ, PROSÍM, KONTAKTUJTE!

Krmiva - možnost osobního odběru. Před objednáním nás kontaktujte.


Pro více informací ohledně krmiv volejte TEL: 723 816 208.
Newslettery - novinky- vyplněním emailu dáváte souhlas k zasíláním novinek - newsletterů.