Přehled o novinkách na našem eshopu bude zaslán na Vámi uvedený email :)
- Úvod
- OBCHODNÍ PODMÍNKY
RS-sedla s.r.o.
Hořesedly 63
27004 hořesedly
IČO: 07101864
DIČ: CZ07101864
E-shop
Objednání zboží: telefonicky, elektronickou poštou nebo prostřednictvím objednávkového formuláře.
Dodání: zboží je odesláno do 3 pracovních dnů od převzetí objednávky, je-li skladem. Při platbě na účet, po připsání částky.
Náklady na přepravu zboží koupeného prostřednictvím objednávkového formuláře hradí kupující.
Zásilky jsou přepravovány kurýrní službou. Pokud není zboží skladem, bude kupující o termínu dodání informován. Zboží je pak dodáno v co nejkratším možném termínu.
Výjimka je možná pouze po předchozí dohodě se zákazníkem.
PŘI NÁKUPU NAD 6.000KČ DOPRAVA ZDARMA! *
* některé produkty spadají do dopravy zdarma automaticky - tato informace je uvedená přímo u produktu.
Odeslání zboží na Slovensko:
Doprava je zajišťována kurýrní službou.
Při platbě dobírkou je poštovné 325kč.
Při platbě převodem je poštovné 290kč.
Záruka:
Záruka 24 měsíců od data prodeje se vztahuje na veškeré nové zboží, není-li na výrobku uvedeno jinak. Zboží, na kterém je vyznačena doba použitelnosti, končí záruka právě tento den. Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené jeho obvyklým používáním a na použitá sedla. Kratší životnost výrobku není považována za vadu a nelze ji reklamovat.
Reklamace, výměna, vrácení zboží:
Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu - konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek - týká se především krmiv). Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti sdělit vždy písemně a doporučeně, nebo osobně v provozovně prodávajícího, bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží a 14 dnů při zaslání poštou.
Místem pro uplatnění reklamace je prodejna rs-sedla v Hořesedlých. Kupující může uplatnit reklamaci osobně, nebo zasláním zboží k reklamaci přepravní službou na adresu Hořesedly 63, 270 04 Hořesedly.
Reklamaci je povinen kupující uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady, aby mohla být reklamace správně posouzena a vyřízena.
Dále je kupující povinen specifikovat, jakým způsobem se vada projevuje, a uvést volbu práva z odpovědnosti za vady, které uplatňuje. Jakmile kupující uplatní některé z práv odpovědnosti za vady zboží, např. právo na odstranění vady či slevu, je tímto projevem vázán a nemůže volbu uplatněného práva měnit, pokud se nedohodne s prodávajícím jinak.
Kupující je povinen prokázat, že jeho nárok na vyřízení reklamace je oprávněný, zejména že věc zakoupil u prodávajícího a kdy ji zakoupil. Zboží musí být nepoužité, kompletní, čisté a opatřené originálními visačkami. Přiložte prosím doklad o koupi. Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamované zboží kompletní a doloženo potřebnými doklady! V případě zaslání vadného zboží k reklamaci je kupující povinen předat zboží kompletní a ve vhodném obalovém materiálu, jež vyhovuje přepravním požadavkům dodaného zboží.. Prodejce není povinen přijmout k reklamaci zboží, nebude-li vhodně zabaleno a předáno s dodanými součástmi a příslušenstvím. Reklamované zboží bude přijato k reklamaci, jen jestliže je zboží řádně vyčištěné, vysušené a posouzení reklamace nebrání obecné zásady hygieny. Prodávající je povinen vyřešit reklamaci neodkladně, maximálně však do 30 dnů ode dne jejího obdržení. Náklady hradí kupující.
Prodávající nepřebírá žádné nevyžádané zásilky na dobírku nebo na náklady prodávajícího!
- Pokud bude vrácené zboží poničené, opotřebované nebo částečně spotřebované, má prodávající nárok na náhradu škody od kupujícího.
- Náklady spojené s výměnou zboží hradí kupující.
- V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši.
- Pokud kupující není konečný spotřebitel (na dokladu při koupi je uvedeno jeho IČ), právo na odstoupení od kupní smluvy kupujícímu nevzniká. Obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.
Jezdecká sedla - bazarová
Všechna zde nabízená sedla jsou bez vad neumožňující jejich užívání, jsou čištěná a ošetřená. Mají pouze známky běžného užívání. Případné nedostatky či komestické vady sedla jsou uvedeny u každého kusu a detailně nafoceny.
U každého sedla v jeho popisu je uvedena velikost komory a rozměr posedlí.
Vybrané sedlo zašlu přepravní společností na dobírku s dodáním do druhého dne. Přepravní náklady k Vám hradí prodávající. Po odeslání balíku budete informováni o čísle zásilky prostřednictvím elektronické pošty.
Po převzetí zásilky budete mít na vyzkoušení 24hodin (záleží na domluvě). Pokud nebude sedlo koni sedět, je po domluvě možné nepoškozené sedlo vrátit. V případě vrácení poštou ("Balíkem do ruky") : po převzetí a překontrolování sedla Vám bude částka za sedlo - poštovné (placené prodávajícím) zaslána zpět. Poštovné v případě vrácení hradí kupující. V případě osobního předání : do 7 kalendářních dnů. Při vrácení musí být sedlo nepoškozené!
Po předchozí domluvě mohu přijet přímo k Vám do stáje a vzít k vyzkoušení více sedel.
Za kilometr se účtujeme 10kč.
Osobní odběr je možný v Hořesedlých u Rakovníka. Lze dohodnout individuální podmínky vyzkoušení.
Po domluvě není problém zaslat sedlo na Slovensko - bez možností vrácení!
Půjčovna jezdeckých potřeb
- Předmět zapůjčení je po celou dobu majetkem společnosti RS-sedla s.r.o.
- Nájemce/klient zaplatí před zapůjčením vratnou kauci bankovním převodem.
- Po bezproblémovém vrácení předmětu zápůjčky bude nájemci/klientovi bezprostředně vrácena na účet kauce ponížená o cenu pronájmu.
- Nájemce/klient musí produkt vrátit čistý, nezničený. Pokud bude špinavý, bude kupujícímu vyčíslen náklad na vyčištění produktu a následně ztržen z kauce. Pokud bude produkt zničený bude nájemci/klientovi vyčíslena pokuta v úměrné výši poškození a to až do výše 100% kauce.
- Pokud nájemce/klient nevrátí zapůjčené zboží do předem stanovené lhůty, která běží od doby převzetí zásilky, bude kauce použita na úhradu ceny předmětu pujčení.
- Nájemce/klient nesmí zapůjčené produkty používat k jinému účelu, než je pro daný produkt obvyklé.
- Nájemce/klient nesmí zapůjčený produkt půjčovat dalším osobám.
- Společnost RS-sedla s.r.o., Ing. Simona Koutná není zodpovědná za případné úrazy, které se stanou při používání zapůjčeného produktu.