Přehled o novinkách na našem eshopu bude zaslán na Vámi uvedený email :)
- Úvod
- REKLAMACE
Reklamace, výměna, vrácení zboží:
Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu - konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek - týká se především krmiv). Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti sdělit vždy písemně a doporučeně, nebo osobně v provozovně prodávajícího, bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží a 14 dnů při zaslání poštou.
Místem pro uplatnění reklamace je prodejna rs-sedla v Hořesedlých. Kupující může uplatnit reklamaci osobně, nebo zasláním zboží k reklamaci přepravní službou na adresu Hořesedly 63, 270 04 Hořesedly.
Reklamaci je povinen kupující uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady, aby mohla být reklamace správně posouzena a vyřízena.
Dále je kupující povinen specifikovat, jakým způsobem se vada projevuje, a uvést volbu práva z odpovědnosti za vady, které uplatňuje. Jakmile kupující uplatní některé z práv odpovědnosti za vady zboží, např. právo na odstranění vady či slevu, je tímto projevem vázán a nemůže volbu uplatněného práva měnit, pokud se nedohodne s prodávajícím jinak.
Kupující je povinen prokázat, že jeho nárok na vyřízení reklamace je oprávněný, zejména že věc zakoupil u prodávajícího a kdy ji zakoupil. Zboží musí být nepoužité, kompletní, čisté a opatřené originálními visačkami. Přiložte prosím doklad o koupi. Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamované zboží kompletní a doloženo potřebnými doklady! V případě zaslání vadného zboží k reklamaci je kupující povinen předat zboží kompletní a ve vhodném obalovém materiálu, jež vyhovuje přepravním požadavkům dodaného zboží.. Prodejce není povinen přijmout k reklamaci zboží, nebude-li vhodně zabaleno a předáno s dodanými součástmi a příslušenstvím. Reklamované zboží bude přijato k reklamaci, jen jestliže je zboží řádně vyčištěné, vysušené a posouzení reklamace nebrání obecné zásady hygieny. Prodávající je povinen vyřešit reklamaci neodkladně, maximálně však do 30 dnů ode dne jejího obdržení. Náklady hradí kupující.
Prodávající nepřebírá žádné nevyžádané zásilky na dobírku nebo na náklady prodávajícího!
- Pokud bude vrácené zboží poničené, opotřebované nebo částečně spotřebované, má prodávající nárok na náhradu škody od kupujícího.
- Náklady spojené s výměnou zboží hradí kupující.
- V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši.
- Pokud kupující není konečný spotřebitel (na dokladu při koupi je uvedeno jeho IČ), právo na odstoupení od kupní smluvy kupujícímu nevzniká. Obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.